21. 4. 2009

Viac LO naraz ;) !

Konečne je tu jar a s ňou pekné počasie a práce v záhradke. Budem si musieť preorganizovať čas tak, aby som ho rozdelila medzi moje dva veľké koníčky, digiscrap a záhradu. V tomto príspevku bude viac mojich LO, ktoré som spravila v tomto mesiaci, ale nestihla som ich uverejniť na blogu.

Tu je prvé. Štyri obdobia alebo 4 seasons. Je to LO so štyrimi fotkami, každá je urobená v inom ročnom období a toto moje "veľdielo" malo strašne veľa vrstiev. Template som si vytvorila sama, možno ho hodím na stiahnutie aj na blog.

credit

Ďalšie LO je z kitu od Damayanti, ktorý som si kúpila za výhru v scrapmaniackej súťaži. Tu je Timko keď sa začal plaziť v obľúbenej havinkovej košieľke.
credit


Pred Veľkou nocou som zažila príjemné prekvapenie, svojím krásnym kitom Easter Egg
ma obdarovala Timkova. Moc jej ĎAKUJEM, kit je naozaj krásny, super sa s ním robilo a mám v pláne ešte ho použiť na fotky zo šibačky. Timkova je šikovná dizajnérka, jej nápadité kity si môžete pozrieť TU Scrapidea-Timkova. A tu je moje veľkonočné LO:


credit

V apríli sa na mňa scraperská Šťastena usmieva a na DST som vyhrala roztomilý kit Magic Dreams od SM Kalina
.
Kit má pekné modro-biele farby a veľmi sa mi páčia elementy - vatované zvieratká. Kit som použila na fotku môjho spiaceho anjelika.
credit
THANK YOU KALINA!

Na Scrapmanii máme veľa šikovných scraperov aj dizajnérov a medzi nich patrí aj Marbella. Vytvorila krásne freebie My little girl a ja som z neho urobila LO pre našu kamarátku Terezku. Freebie nájdete na Marbellinom blogu
credit










0 komentárov: