6. 9. 2009

Silvery Stories

Ja sa poznám...niektoré veci mi idú pomalšie a hoci by som rada bola členkou nejakého Creative Teamu, viem že by bolo pre mňa ťažké dodržiavať termíny. A tak nemám odvahu a zdravé "sebavedomie" hlásiť sa do CT call. Občas ale skúsim one kit call, ako napríklad teraz. Pretože náhľad kitu od Rena Design Silver Stories ma chytil, prihlásila som sa a mala som šťastie. Rena mi dala šancu a RAKla mi svoj kit. Pracovalo sa s ním dobre, nádherné svieže farby a zaujímavé strieborno ladené elementy spolu s fantastickými papiermi. Tu je náhľad



nájdete v Scrap-Dreams a Digi-Shoppe

a moje LO
Ivonka- moja neterka sa obzerá v zrkadle v šatách na prvé sv. prijímanie a musím povedať, že bola krásna


a moje milované vyškerené slniečko Timko sa teší , že sám pláva v bazéne, vlastne s kolesom ;)
Just Happy

0 komentárov: