30. 6. 2009

Leto


Leto je v plnej sile a v záhradke všetko kvitne a rastie. K domácim povinnostiam mi pribudli aj pracovné, Timko začína byť typický chlapec loptoš, neposedí chvíľu a tak ho striedavo zachraňujem pred pádom zo stromu, plotu, rebríka, pred vykúpaním sa v dažďovej vode a uštipnutím a striedavo pred ním zachraňujem kvety a rastliny v záhrade :)) Pretože chcem krásne letné dni tráviť čo najviac s mojimi milovanými a v mojej milovanej záhrade, moje "digitálne" koníčky sú trochu odstrkované. Vyzerá to tak, že v tomto období blogujem nárazovo vo väčších dávkach ;) Tu je prvá dávka letných scrapov.
Tu som použila Timkove fotky, ktorú som urobila počas krásneho slnečného dňa v repkovom poli.

Vycentrovať

V tomto scrape je použitá fotka urobená 1.6.2009 na Deň detí. Hoci počasie nebolo typicky letné a aj pršalo, pre nás bol tento deň krásny. Strávili sme ho spolu s tatom na prechádzke, Timko sa vyskákal, vybehal, zabavil, ulovil balóny a nakoniec aj nechtiac namočil v jazere :)



Tu som sa pohrala s fotkami z toho istého dňa, sú robené na Zelenej vode pri Novom Meste nad Váhom, Timko skúšal hádzať "žabky"






0 komentárov: