6. 6. 2009

Májové LOčka, alebo nestíham a doháňam :))!

V poslednej dobe nestíham všetky svoje aktivity ako by som chcela, a tak budem v tomto príspevku doháňať zameškané. Scrapovanie ma stále veľmi baví, aj keď sa mu nemôžem venovať toľko, koľko by som chcela a tak pociťujem silný absťák ;) Som ale rada, že už pomaly nastupuje leto, v záhrade je viac a viac práce, ale aj viac a viac rozkvitnutej krásy. A pretože sa blíži koniec mojej materskej "dovolenky" (no kto tento názov vymyslel hm-hm), zaúčam sa v novom zamestnaní.

Najskôr sa vrátim k skvelému Spring collabu na Scrapmanii a súťaži, v ktorej boli fantastické scrapy z tohto kitu. Zahlasovať v tejto súťaži bolo ťažké, pretože účasť bola ohromná a všetky LO nápadité a krásne. Mrknite sa ešte raz na galérku a víťazi sú:
prvé miesto, LO c. 16 - Jankacz
druhé miesto, LO c.40 - Mag
a o tretie miesto sa delia LO c. 45 - Zojinka a LO c. 48 - Julova

Tu je víťazné LO od Jankycz

a tu je moje ločko do súťaže

credit: Spring collab scrapmania.sk


0 komentárov: